星期一, 五月 11

鸡巴烂西北无聊


不知道为什么每次写自己的不知道是周记双周记还是什么lanjiao月记时,总爱放“无聊”两个字,真是西北够力臭鸡巴。

这几天有点鸡巴,很不想读书,可是去他鸡巴烂的又要读书。所以,纯粹想找个空间放肆地骂粗口。(虽然平时我问候人家老母的时候不见得很含蓄)。我还是要喊:去他懒觉鸡巴烂!

那,先讲讲我的无聊造句。金爱丽丝很喜欢给人家造句。所以,放几个鸡巴烂造句来充数。很幼稚的造句。

1)dapat dikesan:Gerak-geri penjenayah itu akan dapat dikesan oleh pihak polis dengan bantuan teknologi pengesan.(你以为你是007还是008啊?)

2)langkah selanjutnya: Sim Cian Yi telah memikirkan langkah selanjutnya untuk mengambil hati ibu bapa teman lelakinya,Hins Cheong.(以上句子,纯属虚构。)

3)tahap yang mengecewakan: Walaupun kelemahan paras luar Cheah Ai Xin berada di tahap yang mengecewakan,tetapi masih belum terlambat lagi untuknya menguruskan badannya.(小心心,大人我来陪你!要不要一起去London Management 呀?)

4)satu-satunya orang: Tan Beng Ghee merupakan satu-satunya orang yang telah mencuri hati Sim Cian Yi di dunia lagi.(真真假假,只有你知我知)

5)berhempas-pulas: "Kaname berhempas-pulas untuk mencuri darah di hospital demi adik tersayangnya,Ichiro.Begitulah cerita bagi episod ini,"kata Mei San kepada Zero.(小璇,小璇,以后不要看这样多动漫啦!)

6) menyematkan perasaan: Sim Cian Yi berusaha menyematkan perasaan terhadap Tan Beng Ghee yang telah memikatnya selama 5 tahun walaupunnya masih merindui kekasih pertamanya,Chuah Zhang Xuan.(真的假的?不过,小璇小璇,你很希望这样吧!)

7)memusnahkan impian: "Ai Xin,bunuhlah perempuan jahanam yang memusnahkan impian anda menjadi isteri kepada Datuk F**g H**i!"hasut Cian Yi.(善解人意的小璇决定把狗的名字隐藏起来)

8)strategi yang utuh: "Zhuang Xuan,kamu harus mempunyai strategi yang utuh untuk memikat kawan karib saya,Cian Yi.Bagilah saya RM100 dan saya akan tolong kamu."kata Yee Sian yang baik hati kepada Zhang Xuan.(小璇,你简直是善长人翁呢!)

9)menggapai kejayaan: "Zhuang Xuan,terima kasih atas RM100 kamu.Kamu akan menggapai kejayaan kamu tidak lama lagi.Tahniah diucapkan!"kata Yee Sian yang baik hati lagi.(小璇,恭喜你成功把长癣送入虎口哦!)

好,以上句子完过后,来真心话。

1)dulan:Yee Sian yang baik hati itu tidak dulan akan keputusan emak tersayangnya kerana tidak membenarnya bercuti dan bersantai di Pulau Redang yang cantik tak macam Shit."

2)penipu:Yee Sian Penipu!


仰天长啸,哈哈哈哈!又怎样?我还是会摇我的大屁股,鸡我的蓝帕BIO ~!拿着烂烂的成绩单摇屁股比Y 还有在背后比中指给你看。哈哈哈哈哈哈哈哈哈去哈哈哈哈!鸡巴没有烂掉啦!!!笑你个操芝柏。

回到现实,我要啃书啦!最后一次:






操芝柏!!!赶羚羊!!!赶赶赶赶羚羊!怎么那么多只羊啊?!真可惜,我没有枪,不能赶羚羊。
我凸凸凸凸凸,我很斯文,不会比中指。哪,赶羚羊。

没有评论:

发表评论