星期三, 七月 1

tahniah/takziah?

Tahniah diucapkan.Anda telah dipilih sebagai ahli PLKN....

Tahniah?

Bukan Tahniah tetapi takziah..

kamu boleh pergi improve kamu mia bahasa Melayu kah???

Hatiku berkecai-kecai(bulu romamu sudah berdiri dgn segaknya kut?)

Fuyoo,teruklah aku kali ini...Aku dibagaikan telur di atas tanduk,jiwaku terancam..errr...diancam oleh apa agaknya????

Begitulah ku diancam oleh semangat patriotikku yg membara...api membara dgn maraknya...Teringinku memusnahkan laman webmu yg bgitu mulia ini..

Oh kawanku,kini kita merdeka,
Sanubariku membara,
Tanah airku tercinta,
Disinilah aku habiskan masaku dengan sia-sia...

Saudari/saudara:
izikan saya mengakhiri cetusan rasa saya dengan sebait pantun..

Mak Alice pergi ke jamban timur,
Membawa tahi berkepul-kepul,
Jika saudari ingin bertanya khabar,
Anugerahilah ku hati yang cekal...


Sekian, terima kasih.............

没有评论:

发表评论